Bereikbaarheid
Voor vragen kunt u het beste contact opnemen met een medewerker van DSV Assurantiegroep.
- Ons kantoor is op werkdagen geopend van 08.45 uur tot 17.15 uur.
- Telefonisch zijn wij op werkdagen in ieder geval bereikbaar van 8.45 uur tot 17.15 uur;
- Tijdens kantooruren is er geen wachttijd;
- U belt ons tegen het lokale tarief. Er worden geen extra telefoonkosten in rekening gebracht;
- Wij hebben geen keuzemenu;
- Wilt u buiten kantooruren dringend één van onze medewerkers spreken (om bijvoorbeeld een grote schade te melden), belt u dan met het mobiele telefoonnummer van één van onze medewerkers van DSV Assurantiegroep. Kijk voor de contactgegevens op de website van www.dsv-insurance.nl op de pagina wie zijn wij... vindt u de mobiele nummers;
- U kunt ons via e-mail bereiken op info@dsv-insurance.nl
Hoe lang duurt het voordat u antwoord krijgt?
Als u een vraag aan ons stelt, dan kunt u er op rekenen dat wij zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 10 werkdagen) zullen reageren. Deze reactie termijn geldt voor:
- Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen;
- Het accepteren van een nieuwe verzekering en het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering;
- Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals een polis;
- Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen;
- Klachtenbehandeling.